måndag

Hej igen :D idag var jag uppe tidigt som ni kanske såg. tommi var uppe 06:30 och förstår inte varför så tidigt? jag hade sån träningsvärk så det gick inte att somna om! städade hela morgonen sen kom tommi 10. det hade gått jätte bra :) han hade fått gått upp först av alla och presenterat sig ;) sötgubben min.
vi låg och myste och somna tilllslut till kl 1, åååh det är så mysigt att somna så! sen skulle han på något tal men han hittade fel haha! typsikt han. jag hade varit ensam 30 min och höll på gå i taket, herregud vadfan gör man hela dagarna utan någon människa??? jag kan inte sitta still och det räcker inte med att städa, äta, träna, vara med kompisar.

vi gick iaf ner på stan och käkade thai-mat vid ån, SJUKT GOTT:D kollade lite i affärer och vart kär i ett par till skor ;D fast dom var ju för stora, ovanligt!! nu har tommi gått igen, blir supning ikväll för han och han ska vara på skolan 8.00 imorrn ;) får se hur det går. tror ja ska träna ikväll, blir en sväng in till mormor också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0