måndag

idag var jag och tommi på stan och kikade runt. hittade flera par jättesnygga skor till hösten! fick med mig 2 par rosa nagellack hem, älskar :D vi var också in på ica där ullis jobbade, tror de var första gången jag sett henne i affärn, men hon sitter sällan i kassan:) blev grillad kyckling med ris&curry:D sen var jag iväg på ett spinningpass! tror aldrig man kan bli "tränad" i de, inte för att jag är det men, det är alltid jobbigt så man nästan svimmar. var in till mormor&moster en stund efter de, läste massa tidningar som moster köpt till mig:) nu ska jag skriva klart mitt personliga brev och skicka in. håll tummarna åt mig!

min fina och jag imorse :)


Kommentarer
Postat av: Linda

finisarna :D

2009-08-18 @ 12:57:36
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0