onsdag

igår vaknade jag tiiidigt. satte igång att städa in på djupet, som min enorma blandning av skor, arbetskläder osv.. rensade alla lådor och la undan massa skräp-prydnader, 4 timmar tog det!
elina kom vid 2, tyvär var kycklingen slut på baguetterian så fick bli piccolo istället, inget fel med det :D satt där bra länge, ibland kan vi äta som hästar! lämnade tillbaka min klackisar som tappat färg, självklart kom hon i kassan med "det är slitage" avisst, hur lyckas man slita ned hälsenorna? så hon gav sig. hittade ett par jättefina, självklart var 36 för små... så tog pengarna. var och provade ett par andra snygga höstklackisar, KUL att jag fick på mig dem... haha pinit värre! satt och slet också stod killen i kassan och kollade hela tiden, fattar inte varför? men så frågade han mig om ett skohorn, tog väl det, försökte tills han sa"ska du ha hjälp" precis då tröck ja så då fick jag på mig dem... nästa steg, skohornet fastnade!! HAHA dåligt pinsamt men jag slet som fan för han ville hjälpa till så det gick tillslut. får se om de blir dom, var ju en aning svårt att få på... ;)
hittade annars en jätte fin sjal från indiska :) var också in och lämnade in undervattensfotorullen från egypten, hoppas inte dessa också är förstörda!!

när vi kom hem låg vi och dega framför tvn tills jag skulle iväg på ett pass. var en ny kille som skulle diplomeras, var riktigt bra och jobbigt! väl hemma skrev jag lite cv och såg "London to brighton" bra varen.

idag hade
jag möte på arbetsförmedlingen. tog fel på tid och var där 20 min innan, sen lyckades jag på något sätt komma på fel våning, tur att en annan tjej också gjorde de;D så de bad oss vänta, sen kom en annan tjej och sa att de redan börjat :O så vi kom 10 min sent, lite pinsamt! jag som var så tidig. iaf så de inte mkt, ganska värdelöst faktiskt.
annars har jag skrivit som bara den på personliga brev, det tar verkligen tid att få till. tommi och jag har handlat och lagat mat med.

tommi har snart fotbollsmatch, men jag tror jag ska träna medans, femte dagen irad isf:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0