söndagskväll

lite kortfattat om dagen

  • stan med tommi
  • lagat mat
  • tränat
  • varit hos mormor&moster
  • Two and a half men maraton
det här med stan. tommi klagar alltid på att jag köper minst en sak i veckan, och det är ju faktiskt sant. men nu är det så att mina saker är billiga. som idag köpte jag en sak bara för 35 kr:D och det är väl helt normalt att köpa en sak i veckan om man är tjej?
ja till middag blev det biffar, nästan lika goda som mormors :D
hos mormor färgade jag håret på moster, jättefint :D
ikväll har vi sett two and a half men, de är så jävla bra vi ser ungefär 5 avsnitt om kvällen nu förtiden haha.

nu spelar tommi the sims och blir nobbad i sängen av en tjej, haha bätte lycka irl ;) det är ju lite kul för när de har sex guppar det på täcket och flyger rosblad också är det suddigt. Tommi den pervese saken hade gjort något så det dära suddiga försvann en gång, haha! :D och det här med spel.. varför spelar man spel? jag fattar inte varför, hur orkar man? det är ju det tråkigaste som finns. tålamodet finns inte, det är ju bara tjantigt tycker jag. slöseri på tid

pratade med elina nyss, hon var hemma och visste inte vad hon skulle göra stackarn "kanske jag ska sova" haha söööt:D (hennes kille åkte till turkiet idag) uscha vad jobbigt att vara utan tommi en vecka! kom ju att tänka på nästa vecka.. jag kommer dö tråkigheten. MEn elina och jag har ju tisdag att se fram emot för då blir det baguette&stan:D godnatt på er

Kommentarer
Postat av: matilda

förlåt att jag inte har hört av mig men det är så jävla mycket på cleo.. jag stressar ihjäl mig.. Men till veckan så kommer jag kunna träna :D sista dagen på cleo är ¨på lördag sen är jag arbetslös, haha fyfan vad hemskt! jag tränar med dig till veckan om det är ok :D det är testa på veckor nu va? :)

2009-08-26 @ 15:43:38
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0