stan

igår fixade tommi och jag massa saker på dagen. blev träning för mig sen. kände då att jag skulle skippat det, för fyfan vad ont det gjorde. var hos mormor&moster efter det. ringde om ett jobb också såg vi på jerry springer haha.. fick självklart med mig en påse med mat, ovanligt :P

idag var jag och elina på stan tiiidgt. efter 11 någongång var hon här! blev ju baguette såklart! när vi hade ätit ville båda ha en till haha! sen var v runt överallt och jag köpte äntligen ett par jeans leggins. man kan ju tycka att jag av någon skulle köpa sådana och nu vart det så! tror de kommer bli ett par favoriter :D vi avslutade det hela på waynes med en smootie, jag har verkligen svårt att uttala det, det låter jätte konstigt när jag säger det. men det var mysigt iaf :) väl hemma dog elina & jag i sängen. tommi lagade en hel plåt med lasagne igen, diskat den meterlånga disken också, han är ju så söööt! elina for ganska snabbt. jag har såklart kollat på top modell:D blir ingen träning, måste faktiskt vila en dag. var minst en vecka sen jag tog ledighet en dag:O synd att de regnar bara, sugen på en promenad. fast jag har ont överallt. när jag går, sitter, ligger...

tommi gick precis på match i regnet, han ville attjag skulle med men jag tjurar som vanligt :p blir bara så less när man tjatar som en mamma om samma saker och ändå händer det samma sak om och om igen, ni hör ju hur det låter. dock har jag blivit grymt förändrad sen ett år sen. då var jag sur ett dygn ungefär(alltså han fickåka hem) nu går de över på minuter eller max en timme, vilka framsteg! kanske man kan bli mamma en dag endå.

en bild från sthlm i våras:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0