tisdag

igår började jag med att tona håret på tommi, han vart sååå fin:) vart halva övet så jag passade på också;) så nu är man nästan svarthårig. efter det for vi och hämtade upp tommis mamma och for sen och handla. lagade lite mat hemma, och gissa efterrätten... bananmango:D åh vad längesen jag åt den!

haha sen vart båda jättefjantiga och brottades. för det är så att tommi tycker det är JÄTTESKÖNT att gäspa. så han gör det hela tiden bara för det är skönt haha! så jag brukar alltid jävlas och kickla honom precis när han är i gäspen:D det hela sluta med att han satt sig på mig och FES! ÅH vad äcklad jag vart! det värsta var att han höll fast mig och jag kommer verkligen inte loss då!åh snuskisen!

efter det gjorde vi pannkakor :D konstiga faktiskt. tommi hittade nog en nyttigare variant på internet.. för de var lite grahamsmjöl i så jag vart mätt efter bara 1 :O satt sen och skicka in intresseansökningar på alla möjliga ställen.. det tar verkligen tid att göra det! jag satt som en kråka på slutet, usha kan ingen bara ringa mig och ge mig ett jobb??
 
blev träning för mig på kvällen. det är ju gratisveckor nu i 2 veckor och det är bara nya pass. passet igår vad bra, inte sådär för jobbigt så de kan vara bra att komma ihåg ;)

vaknade för en halvtimme sen. skulle ju egentligen äta baguette med elina, men så ringde de självklart idag när jag ska vara med henne om jobb. men det förstår man ju, jag skulle lätt jobbat! hoppas de blir imorgon då, såg att de var clubdag på hm då också:)


Kommentarer
Postat av: matilda

åh bananmango :D fan vad längesen man åt det ;) haha sötnos, det köpte du jämt förut :D

2009-08-26 @ 15:38:26
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0