torsdag

på morgonen var jag som sagt till socialtjänsten som gick skit. förstår inte hur deras system fungerar lite less jag blev på hon. det får vi ordna sen.
iallafall så gick jag bort till mormor&moster och sen kom tommi. vi åkte till birsta där jag hittade ett par skit snygga skor! en klänning & en mini rosa mp3 bara för 149:- :D skorna fick jag ju som gratis eftersom de kosta lika mycket som de jag reklamerade, och mp3 kommer bli perfekt när jag joggar/går :) så då blev jag på bättre humör :) handlade lite mat och påvägen hem började jag må illa igen... det känns verkligen som att jag ska spy för jag får uppstötningar hela tiden är grymt jobbigt :S så skippade träningen och gick ner till waynes med linda och fika :) mådde bättre då:) tog en chai latte som är riiiiktigt riktigt god :D satte ute 2 timmar och gick in sista timmen, jätte mysigt! hon åker ju utomlands hon med i helgen, alla som åker verkar åka nu. är ju skaplit less att jag&elina inte kan åka nu, vi har ju planerat de 1 år...
aja när jag kom hem gjorde jag&tommi majskolvar :D Så jävla gott! och lite two and ahalf men till det!

mina fynd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0