torsdag

hejsanhoppsan

idag hade tommi och jag tänkt åka på biirsta, vårt favoställe! men så såg jag att jag skulle på arbetsförmedlingen, tur! va där 20 min tidigt IGEN, haha fattar inte hur jag tänker. också när jag kom dit kom det ungefär.. 50 pers i det lilla rummet för de var där från olika skidorter. jag yra bort mig helt och klockan ticka.. så tillslut såg jag någon som jobbade där och då hade mitt möte redan börjat! ÅH samma misstag igen jag är verkligen yyyr. men det var rätt bra, hon som pratade var helyr occh jag fick sådana hära asgarningar i den lilla gruppen och alla där var verkligen skitsura:p

väl hemma blev de krubb, blodpudding.. hade inge bättre fantasi. har kommit i perioden då all mat är äcklig. jag hatar verkligen att handla mat, laga mat och äta mat. helst vill jag bara äta mackor&fil med flingor.

satt mig och sökte jobb och så. ville tvätta idag men självklart har lena två tvättdagar i rad, vem fan har de ?:S

var på träning kl 8 på 75 min pass, usha vad jobbigt det var! fick gå hem själv också:( buhu...

har fikat massa och tommi har tänt ljus överallt och är världens mysis och klängapa haha sööt! åt nyss min sista cupcake, åååh goda! gav moster&mormor 2 förut för annars hade min mage spruckit ikväll. och ikväll är det bara skiiit på tvn. har varit de flera dagar nu:S dom fattar väl att man måste ladda hem filmer/serier när de inte finns på tvn, och när man inte har en förmögenhet att hyra.

Kommentarer
Postat av: matilda

haha tvättleeena :D:D det är scary movie 3 nu :D

2009-08-27 @ 22:27:30
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0