torsdag

igår när ja var och kollade på tommi spela var både elina och linda där:D och tur var väl det för annars hade det blivit lite långtråkigt. tommi tyckte dock det inte var lika kul eftersom jag nästan inte kollade något alls :p

idag vakna jag tio av min klocka, ska inte sova längre för då blir jag så seg hela dagen.. märkte då en grej som jag hatar! ÅH less jag blev. så tommi tog hand om mig och gjorde frukost och var världens snällaste, min bebis. sen hade vi så satans tråkigt haha, vi båda sa "vi kanske ska rensa frysen" snacka om att ha tråkigt om man vill de. men det var väl bra det, liiite snusksaker, jag är nog värst på att inte slänga saker ;) allt möglar i min kyl haha och frysen kan saker ligga i ett år ungefär.. annars har jag städat massa annat som är rätt ointressant... är väldigt less på att det samlas så mycket damm hos mig.. så var det aldrig förr i mina hem. nu måste jag dammtorka varannan dag, annars är det damm överallt. har dammsugit 3 gånger denna vecka...

intressant inlägg?:D vi va nyss ner på ica också gjorde jag pappas speciial - lövbiff med creamfraise soja och med ris till , svinigt gott! tommi gör världens största lasagane, min lilla kock.

en bild från open mind i vintras som var det kulaste kvällen där av alla :D jag,linda&tommi dansade hela kvällen också var det smockat med gubbar&killar runt tommi som klädde av sig och sånt haha. ni skulle sett tommis skräck i ögonen


Kommentarer
Postat av: lindey

jaa den kvällen var as rolig:D haha stackars tommi

2009-08-13 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0