torsdagsmorgon

igår såg jag&tommi den vidrigaste filmen jag någonsin sett:S "The girl next door" som jag tycker man måste se, men ändå inte. vi var så jävla förbannad och frustrerad hela filmen och sa "vi måste slå av den, vi kollar inge mer" men kunde ändå inte slå av. så vi var tvungen att kolla på massa serier efteråt, fyfan va förbannad vi var! dock var det inte helt sanning, de hade gjort om "An american crime" och lagt till jävligt hemska saker, men annars var det sanning. uch och fy!

håller på kolla min mejl nu, haha också har tommi köpt en mobil igår på tradera också använt mig användare, också har han raggat med killen han fick den av! HAHA vilket mongo! massa flirtgubbar också är han jätte trevlig, fjaant:P

nu ska jag snart iväg till sociala, känner att jag har träningsvärk.... ungefär överallt! hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0