träningsvärk

idag var jag verkligen uppe med tuppen! 07:30 vaknade jag innan kl t o m. trippade ner till frissan kl 9. ska spara ut mitt hår nu, får se hur det går med mitt tålamod.. fick lite tips hur det skulle gå snabbare :)
väl hemma sov lillen så jag satt i en halvtimme med att komma fram till tandläkaren.. hade fått brev från nacksta där jag aldrig varit och dom hade väl gjort något fel. fick väcka herrn som hade tänkt sova bort hela dagen igen. kl 1 skulle vi till arbetsförmedlingen trodde jag.. tur att jag såg att det bara var tommi som hade den tiden :P ska dit senare i veckan. så jag gick bort och tränade idag igen, var knappt en timme, hade sån träningsvärk i armar, ben, mage... ja så det gick ju inte så bra att göra något:p pratade just med tommi, saknar han, hatar att vara hemma själv! helt värdelöst! men ska bort till nacksta och kolla när han har match. första gången jag ser han spela så vi hoppas han gör bra ifrån sig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0