första natten på posten



söndagsnatt
slåg jag av tvn 04.30 men låg till 05.00 för elinas otroligt söta lilla hamster som sprang i sitt lilla hjul. jag vart tillslut tvungen att ta ut det, och ni skulle sett han, små ögonen kollade så ledsamt på mig(för elina hade tidigare tagit bort hans hus som han bara åt på). tyckte så synd om han!!

måndagen vaknade vi 13 av elinas klocka.. jag hade vaknat sedan 9 dock. fick skjuts ner till vi och tog bussen, mysigt faktiskt att åka lite längre :-) väl hemma blev det som vanligt äggmacka<3 och sedan träning 16.30. passet är så jävla bra, men allt förstörs av en människa som man faktiskt får kalla äcklig. han svettas så satans mycket att det blir stora jävla pölar hela golvet, också förflyttar han sig för att han inte kan ligga i sin egen svett :S okej att svettas men karln tar inte ens bort det:S inte nog med det luktar han fan SKIT och då menar jag det, bajspung ungefär. kunde inte ens stretcha.. så gick till mormor&moster och gjort det. surrade på där och sedan hämta pappsen mig :-) de hade gjort tacos som jag åt, satan vad gott det är! lätt det godaste som finns, topp 3 iaf!
kl 23 blev det jobb på posten. det var en skitkul natt måste jag säga. var inte speciellt trött, roliga människor, slappt och lite att göra, fick sluta 05.30 istället för 06.00 och dessutom skjuts hem:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0