fyndat&jobbat

imorse vaknade jag av missi... alltså hon vet precis vad hon ska göra för att göra mig riktigt förbannad! vässa klorna och flög överallt! sen när man ska släppa ut henne jävlas hon och gömmer sig under sängen!! så jag fick be tommi går ut sängen och börja skaka sängen så hon springer därifrån, var helt anfådd när jag la mig igen! kattrackare!!
kl 12 fick jag lov och gå upp, dödstrött.. tommi hade kokat ägg åt mig sötnosen! synd bara att jag inte kan äta sådana "matiga" saker till frukost, så tog med till jobbet! :-)
gick ner lite tidigare till stan för att i sista chansen hitta en klänning tills imorgon.. men hitta ingen såklart! dock gjorde jag andra fyyynd :D fy satan vad glad jag blev! kolla foton nedan!
på jobbet var det gruvsamt och jag vet inte vad det är.. vill bara hem:S men efter någon timme släppte de. jag hade 1ans kassa och där ser ingen än :P haha! man måste verkligen ropa på kunderna som står i långköerna:P jobbade 15.00-22.15 och det gick bra :-) ganska dött på slutet bara, jag och nina var en aning rastlösa! för er som gillar avokado, 2 för 5 kr!!! jag köpte 4, men har redan 4 hemma haha :D älskar avokado!
pappa hämtade mig, eller jag övningskörde hem och runt i stan och rondeller, tycker dom är jobbiga! hatar kolla skyltar, blinka, köra i rätt fil osv, skit jobbigt!!
nu är jag hemma, har bloggat&bloggat&bloggat! ska testa min nyårsoutfit och dricka vaniljtee innan jag slocknar!

dom här skorna prova jag när de kom för några månader sen.. grymt snygga men lite stora! nu kosta de 199:- innan 499:- på din sko, så jag kunde inte hålla mig :D får bli tjocksockar i haha!



äntligen hittade jag! 249:- (tidigare 349:-) på väskan.



har redan i guld.. men de är så snygga&billiga! 49,50:- HM



den bästa ansiktskrämen ever! 51,50:- Apoteket


Kommentarer
Postat av: jonna

tycker du inte gröt med avokado är matigare än ett ägg?:O haha sötis! ses ikväll då blire paarty!:D

2009-12-31 @ 10:33:34
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: jenny

nej verkligen inte :O gröt är frukost de!;) jaaaaaa fan va kul vi ska ha :D:D

2009-12-31 @ 12:44:22
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0