jobb,jobb,jobb


är helt dagvild och vet aldrig,aldrig vad klockan är! hinner inte med mina vänner eller familjen, jag säger bara tack att man varit smart och handlat julklappar itid!! vet inte ens vad jag gjort, eller vilket under senaste dagarna, men försöker!

måndagen sov jag till 2-3 och var ut på en prommis med mamsen. var till pär och fick min lön, sedan proppa jag i mig massor av äggmackor&köttbullsmackor, satan vad gott!!!:D:Dl blev jobb 19.30-06.00. jävligt segt i början, fan vad sura alla var på oss, sa till oss bara om vi pratade :O fick knappt några raster utan mindre, fast längre. fick iaf stämpla några timmar så det var skönt :-) slutade 1 timme tidigare vilket var ett stort PLUS! dock somna jag inte förrän 7, dum som man är när man pratar tele....

tisdagen ställde jag klockan på 1, fasen vad trött jag var! men måste vända lite på dygnet. svin kallt som vanligt, alltså jag blir så satans irriterad när det är kallt! skulle träna så började gå dit vid 2, jahaaaa lite kallt ute?!??! fy vad sur jag var. på gymmet gick de inge bra, var där 45 minuter och tränade knappt. låter taskit men jag tycker alla äckelspännis-medöversjälvförtroende killar är så satans äckliga! ville bara spy på vissa!
gick till mormor som lagade tomtegröt :D åh sötnosan! tommi skulle skjutsa mig så han kom och och åt tomtegröt med julskinksmackor, MUMS! var bara att åka hem, byta om, också skjutsade tommi mig till mamma. hade "lilla julafton" med henne, eftersom hon åker bort en månad till thailand som vanlig... LITE AVIS :(
fick julklappar : pengar, sängkläder, hudkrämer, ljus&duschgrejer:-) började må illa som ett svin innan jobbet, åt på tok för mycket hos mormor!
skulle vart jobb 19.30-22.30, men jag fick några extra timmar IGEN:D så blev 19.30-00! har jobbat sammanlagt 16 timmar extra, då med högsta OB, lite nice!!:D lite tråkigt dock att aldrig komma tillbaka, vart som en liten familj där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0