julafton

kvällen innan julafton spelade tommi&jag kort, han fixade ett EGET spootify till mig, också avslutade vi med att se "ett päron tills farsa" men popcorn till :D vi somna rätt sent och

vaknade runt 8-9 på julaftonsmorgonen :O tidigt! jag hade sovit jätte bra, legat i tommis famn heeela natten, mysigt!!
jag började fixa mig och kl 11 for tommi. då skulle vi också fara var det sagt, men ni som känner min pappa vet att han är segast i världen! så vi for inte föräns kl 1 haha! blev julfrukost uppe i indal med tomtegröt&julskinksmackor :-) blev självklart kalle anka&alladinsksätning! kl 4 kom TOOOMTEN :D efter det rullade de sista kusinerna in och då blev det paketöppning(pappa hade glömt alla paket från mormor&moster i andra bilen hemma) så blev inte många klappar, mest pengar, vilket jag önskat mig :D
efter 7 blev det julmat:D åh vad gott det var! fast jag åt på tok för mycket, och sedan massor av kakor, choklad, bullar osvosov... min mage var stenhård och jag orkade inte ens sitta kvar vid matbordet, så jag somna i julias säng i över en timme :O då kändes det bättte så jag åt massor av kakor&risaallamalta och det blev samma sak för min stackars mage!
blev massa surr, fika, filmtittanden innan några av oss for hem runt 00 tiden. mycket trevlig och mysig jul med bra klappar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0