juldagen

sov till 12 tiden och började städa och dona här hemma :-) blev sedan ett styrkepass kl 2 och hem på än gång och fixa sig lite snabbt! min älskade elina kom hit och hjälpte mig med tacosen, annars vet jag inte hur vi skulle hunnit! allt blev super och kl 5 kom resten av tjejerna :-) åt lite fööör mycket, men de var det värt :D vi fick skynda oss som attans för kl 9 skulle vi ner på stan:S hade skitkul här hemma, spela spel och surra som bara den! väl nere på stan när man slängt i sig en hel del snabbt vart det allstar. kan inte säga att det är mitt favoritställe, massor av bord och barer och en litet sketet dansgolv! men träffa massa trevligt folk, och blev en hel del drinkar ;-) när kl vae 1 hade jag tappat alla tjejer:O gick runt själv och yra, då hitta jag tommi! gud vad glad jag vart! vi gick till subway och han köpte macka åt mig, dum som jag är åt jag.. det kom upp lika fort hemma, haha herregud! jag måste förstå att jag inte kan äta som jag gör ibland! kl 2 var kvällen slut, kändes som 5.. tack för kvällen tjejer:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0