lista - snart nytt år!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
yes

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4.Dog någon som stod dig nära?
min morfar men han kände jag inte, så nej

5. Vilka länder besökte du?
egypten :)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
mer resor, annars precis som 2009:D

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11/11

8. Vad var din största framgång 2009?
jag tog studenten med BRA betyg, skaffade mig ett jobb, klarar mig helt själv(betala hyra, mat osv) ganska bra år för mig?:D


9. Största misstaget?
faktiskt inget stort, har varit duktig detta år

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
en vecka var jag äckligt sjuk, den glömmer jag aldrig! annars har andra varit sjuk som var jobbigt :(

11. Bästa köpet?
egypten resan, de båda sthlm-resorna, kläder, min soffa!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
hyra, mat, resor, kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
att jag verkligen kände mig lycklig och att jag hade allt jag behövde :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
massor av låtar, ingen speicell tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte, har gjort väääldigt mycket faktiskt. men resa kan man alltid göra mer ;)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
inget faktiskt

18. Hur tillbringar du julen?
med min familj som vanligt :)

19. Blev du kär i år?
jag var, men sen försvann dom känslorna :(

20. Favoritprogram på TV?
desperate housewifes

Bästa boken du läste i år?
läste ingen bok

22. Största musikaliska upptäckten?
lugn och skön rock-musik måste jag säga

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
MIN SOFFA:D och en jätte bra födelsedagsfest!

25. Något du önskade dig men inte fick?
en resa haha:D

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var med mina älskade tjejer<3

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
nej, det får bli nästa år :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
jäävligt bra;)

29. Vad fick dig att må bra?
tommi, mina tjejer, familjen och mitt jobb :)


10. Vilken kändis var du mest sugen på?
har ingen speciell tråkig som jag är

31. Vem saknade du ?
har haft alla jag vill ha runt om mig :) förutom mormor när hon var sjuk i somras, då saknade jag henne så jävuslkt mycket

32. De bästa nya människorna du träffade?
fann sandra igen :)

Kommentarer
Postat av: matilda

tar din lista :D

2010-01-12 @ 22:14:25
URL: http://matildawestlin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0