lör-sön

lördagen sov jag till 2-3? blev gymmet ganska på än gång och en sväng in till mormor&moster som stekte köttbullar :D de hade hållt på i 5 timmar för bullarna var liten som ett godistuggummi, tyyypiskt dom!
gick hem i snövädret och hann bara duscha innan min favorittjej elina kom:D vi surrade spelade musik, läste tidningar elina tagit med sig, fixade oss och drack innan vi gick ner vid 9 till fredrik&amandas fest:D var massor av olika människor där, skitkul att träffa alla igen!! amanda och jag hittade en biteline pizza som vi drog i oss, dum som man är! för då tog mitt vin slut så elina&jag gick till stads och börja köpa in drinkar, mjölkdrink<3:D blev på g igen också träffade vi go emma och som vi dansade :D elina skulle självklart ha en subway och drog i sig en hel hahahah! utanför hittade jag 100KRONOR i snön hahaha helt sjukt glad jag vart jag är ju grymt fattig nu:D påvägen hem träffade vi några kompisar till elina, ena killen bar mig hem typ hela vägen på axeln, haha varför???? halv 5 var vi i säng, grym kväll!!!

på söndagen vakna vi 3 av min klocka. jag hade vaknat 9 tidigare och då mådde man inte bra om man säger så! men nu var man bara seeeg! vi städade på för vi hade nog slängt alla grejer vi ägde i köket :p jag gick ner för att köpa frukost och elina åkte hem. alldeles efter kom tommi hit och joinade mig en stund innan han skjutsade mig till jobbet :) jobbade 18-06 och jag orkar inte ens kommentera skitnatten! vi "extra" fick vara med ordinarie och det är rena skitjobbet! satt och gjorde manuellt i kanske 10 timmar, tror ryggen gick av! dessutom dog min mobil kl 2, och jag hade glömt min mp3, lyyyckat (Y) det värsta med allt var att alla andra utom vi extra fick gå 40 min tidigare, jahaaaa då fick vi sitta kvar där och dö till 06! pissit värre. hade turen att få åka med en kille hem, fick hjälpa han med bilen, den var ju bara liiite insnöad efter 12 timmar ute i snön :P värst var när jag kom hem, OPLOGAT hela gården! men inte vägen inte, ni skulle sett kanten till min gård, den gick till under armarna på mig :S också snö till arslet heeela vägen till min dörr, hahahah vad jag hade velat se en film på de :P tyckte ganska synd om mig när jag kom hem imorse!

foton sedan lördagen ;-)


Kommentarer
Postat av: Ronja

snygg tröja swenny ;) den är sexy on you!

2009-12-23 @ 00:47:44
URL: http://rsoederberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0