lör-sön-mån

lördagen sov tommi&jag till 12 tiden, spelade lite kort och fikade fika :-) blev stan med lindis runt 3 tiden. vi var runt i alla butiker, och jag säger bara de, jag hatar rea! det är bara massa skit kvar som ingen vill ha! så nu längtar jag tills efter nyår då allt nytt kommer in! fick med mig 2 nagellack, 1 armband och ett välbehövligt puder från i.d, super bra var det, tack för tipset jonna!
på kvällen hämta tommi mig&vi for och handla till bion. vi kom dit rätt precis och då lyckades tommi tappa ena biljetten, eller han rättare sagt visste inte om han ens fått 2 biljetter ur maskinen! så vi fick ställa oss i kön och tjata på tanten att skriva en "manuell" biljett&som tur var gick de :D vi såg avatar, hur mysig och bra som helst! som en jättefin saga :-) vi satt längst upp i största salen, älskar att sitta där!!
när vi kom ut till bilen var den helt igensnöad! helt sjukt vad det snöat! vi märkte på än gång att det aldrig skulle gå att komma upp för backarna, så vi körde runt hela sallyhill och sedan tillbaka, JAHA då när vi skulle in på min gård fastnade vi :S så tommi backa, och vi var tvungen att köra runt hela södermalm IGEN! så vi gjorde om det hela, och det var så jävla hemskt för det var oplogat överallt, kolsvart, och tommis vindrutertorkare är förstörd så vi såg fan inte ett skit, jag trodde verkligen vi skulle köra in i något... när vi äntligen vi på vägen ovanför mig kör vi fast! på en raksträcka! traktorn hade tryckt upp snös så hela bilen lyftes :P som tur var såg en granne det och kom och skotta ut oss :P jag var så jävla less att jag var påväg att gå hem och lämna bilen! men vi kom loss, och pappa hade skottat upp lite på gården så det ens gick att köra in där! lite lycklig att vara hemma iaf!

på söndagen vaknade jag av världens magont&illamående. åt mig en rejäl frukost med avokado, musli och mjölk. efter det blev allt värre, kändes som jag skulle spy och jag vart grymt trött&hade huvudvärk:( skulle med elina på birsta men jag hade legat i 5 timmar och blev inge bättre.. less jag blev! tommi var jättesnäll och tog hand om mig hela tiden, vi låg och kollade tv, och jag sov emellanåt.. sen proppa jag i mig massa alvedon också for vi till pizzan! blev birsta också, var in överallt men hitta INGET till nyår! aja jag orkar inte bry mig egentligen, får ta något hemma! blev mat-handling påvägen hem, sen på kvällen blev jag ännu värre. uscha vad less jag är! vi låg iaf och kollade på massa filmer, spelade kort osv :-)

idag(måndag) skulle jag jobbat, men imorse kl 6 var jag tvungen och ringa och säga att det inte gick. sen ringde eva och tyckte jag skulle stanna hemma imorgon också, så nu missar jag 2 arbetsdagar :( JÄVLA SKIT! jag som knappt jobbat på hemköp denhär månaden..

känner mig lite bättre nu, men har knappt ätit något det senaste dygnet så man är hyffsat trött. tommi är kvar än, han är så snäll som tar hand om mig! ska vara med sandra sen, det har vi planerat och jag skiter i om jag har ont! hoppas ni haft det bättre än mig, var lite deppigt här :p puss och kram

mineralpuder, kicks, 435:-



svart/röttglittrigt nagellack, cubus, 39:-




armband, ur och penn, 69:-



hittade en tuff byx/klänning på HM, men köpte den inte, diggar den dock!


Kommentarer
Postat av: elina

Gud vilket fint armband hjärtat! :)

2009-12-28 @ 20:41:36
URL: http://elinaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0