måndag kväll och tisdag

på måndagen blev det städning&tvättning för fulla muggar! pallade fan inte bar ligga och dö i lägenheten, de är inte min grej.
sandra kom runt 9 tror jag? jag låg och sov då haha:D kollade på mys titanic :D hon hade med sig senaste american pie filmen som är liiite för mycket! sandra hade med sig en kofta åt mig, som inte hon ville ha och tyckte jag skulle passa i, sååå söt hon är!:D vi låg sen och surra innan vi la oss och sov :-)

tisdagen fick jag äntligen sova ut! fick en aning hets på missi ett tag, men somna om! kl var 1 och jag var trött endå:S mystiskt! när sandra åkt började jag rensa ALLT MITT SMINK, fy satan vad pengar man lägger ner när man verkligen ser allt.. slängde en massa och la allt i fina lådor(tidigare har jag haft alla smycken huuller och buller så det är ett helvete att hitta något när man vill ha något) bilder kom nedan;)
dammsög&tvättade golvet innan jag gick på en prommis i 20 minus, hahahha ni skulle sett mig när jag kom hem:D fan hann inte ta ett kort, men jag hade is&snö runt hela ansiktet, och mina ögonbryn/fransar var vita med snö på :D inte konstigt att alla kollade!
vid 7 gick jag ner och sola hela 21,50 minuter!! då jävlar fick man färg ;) tommiboooi hämtade upp mig och jag gjorde mina underbara äggmackor innan vi la oss ner under stortäcket framför en jätte bra film "Saving Private Ryan" :-) love myskvällar!

mina halsband som aldrig används



mina älskade örhängen



armband



titta! hittade lösnaglar! så nu slipper jag köpa nya till nyår!



hittade även lösögonfransarna jag köpte i thailand :D



allt jag slängde... ungefär tusen mascaror, lite pengar...



se så fint det blev i mitt badrumsskåp! älskar ordning!



mina älskade nagellack



mina myyystofflor:D



åh man vill ju bara mysa när man ser dom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0