tisdag & onsdag

tisdagen sov jag till 13.00 och var sedan ut på en lång promenad runt sidsjön i snövädret :-) åh vad mysigt det var, fick faktiskt lite julkänslor när jag gick där! köpte med mig en mjölk hem så min frukost blev kl 16.00 haha:p städade massor hemma, och bäddade nytt i sängen :D
kl 19.30 var man på jobbet! första timmarna var grymt jobbiga. vi fick stå och sortera ur en stor "låda" och fick så satans ont i nacken så jag fick gå till de manuella och jobba med de ordinarie. haha är lite pinsamt för man ska slänga breven i små fack, och för mig tar det ibland minuter att hitta, medans för dem tar de en sekund :P var sortera "vanliga" brev och julkorten sen, de är skönast.. på slutet var jag och cliff så jääävla trötta, haha helt sjukt. man kände sig nästan full, var längesen jag var så jävla trött! han skjutsade hem mig snäll som han är, hade ju dött av att gå hem i den kylan! däckade ganska snabbt i min nybäddade säng kan jag lova ;-)
onsdagen sov jag till hela 14.30, men med några vaknaden av min kära mobil.. käkade frukost och gick upp till mamsen för att sedan trippa ner till stan och sola. tog en prommis bort till sallyhill till thai-kiosken som mamma sagt ha så god mat. vi köpte med oss kyckling med curry&kokos, risnudlar kyckling&grönsaker, vårrullar och massa räkchips. gick till mormor&moster och käkade, myys :-) fick skjuts av moster hem, var 9 minus då:O duschade lite snabbt och sen kom linda :D hon hade med sig sex and the city boxen som vi glott på, 6 avsnitt hann vi med :D med massa surr mellan avsnitten såklart ;-) väldigt mysig kväll! hon åkte för en stund sen så jag sitter och poppar lite musik och får partykänslor, längtar tills lördag!!:D
tänkte gå och sova snart och sova ut imorgon, för imorgon har jag mycket på schemat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0