sista jobbardagen&julafton imorgon:-)

blev sent för mig igårnatt, men var rätt pigg när klockan ringde 9 konstigt nog. min onsdag spenderade jag först på staden bara för att "Kolla läget" ;) var ju ett tag sen man spana runt, tur man inte htta något.. förutom dom där skorna i 35... åh vad äckligt snygga!
vart jobb 11.50-18.10. inte ett dugg pepp ibörjan, fy satan vad tråkigt det var! men sedan under lunchen hade de världens julbord med allt man kan tänka sig :D sviiin gott vare! leverpastejen är något jag aldrig gillat men idag åt jag 5 mackor med det :O GOTT! fick även en julklapp, 300kr på hemköp, gulligt!!
pappsen hämtade mig, jag övningskörde hem&sedan till mormor med paaaket :D åt massa mera alladin(där fanns alla goda kvar för de gillar ju bara äckellikörerna)
for sedan till ica och handlade all mat tills juldagen :D åh vad jag längtar!!!!! när jag kom hem kom tommi precis. vi sitter för tillfället och kollar på bingolotto, ska göra ordning glögg som tommi hade med sig :-) imorgon är det julafton, kan inte förstå det men det kommer bli supermys! ska till alla i indal och äta julfrukost så blir borta hela dagen, GOD JUL :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0