torsdag & fredag

jag är helt dagvild denna vecka, skrev t  o m fel dagar i förra inlägget :D

torsdagen ringde mig kl 12 och kl 13 var jag på gymmet :-) kl 15 började jag på hus&rum. där var det full rulle, köpte även ett paket som vi ska ge till "alla" på julafton!
pappa hämtade mig som tur var kl 18. slängde i mig thai-maten och 19 kom cliff och skjutsade mig till jobbet, sikken tur annars hade jag kommit sent&fått gå i 20 minus:O sjukt kallt!!
gick kanon att jobba, absolut inte lika trött, och dessutom lika skoj :D var mest vid stämplingen, där man stämplar kort vid ett bord också kan man surra med alla hur mycket som helst så tiden bara rinner iväg:D dock höll alla på dö när man skulle hem i 20-25 minus på morgonen, fy satan vad kall biljäveln var! somnade med 2 täcken + filten:P

fredagen ringde kl 14 och jag tände alla ljus jag ägde, slog fläkten på 30+(men det blir verkligen inte så varmt) och började slå in alla julklappar! det var inte lite heller, kartonger, papper, snören... senare kom tommi hit och det var verkligen kul för han har trots allt inte bara varit min pojkvän utan även som en bästa vän, så det känns bra att vi kan vara vänner :-)
hade tagit på mig några extra timmar idag så jag började 20 istället för 23 :-) så tommi skjutsade dit mig snäll som han är!
kvällen&natten har gått sjukt jävla fort. klockan är ju nu 06.30 och jag är inte ett dugg trött, skulle lätt kunnat jobba ett till pass ;) kan vara för att jag drack 4 koppar varm choklad och några kilo nötter:D en varm bil kan jag lova var ett plus alldelses nyss!!!!

imorgon blir det feeest så jävla mycket jag längtat! söndag har jag tagit på mig ett extra mördarpass 18-06 men fan vad pengar!! sen så är det snart juuul, åh mysigt!

mysiga bilder från gårdagen :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0