I'm back

tro det eller ej men jag är sjukt sugen på att blogga! kanske kan vara för att tommi nyss åkte ifrån mig för att skjutsa några.. gaah saknar honom redan! blir ovanligt lite tid nu när jag har praktik till 6 på dagarna(vi går i samma klass ni som inte vet)
vi har nyss kollat på lets dance och ätit massa chips&godis, livet säger jag bara :D
längtar som bara den till lovet, guud så skönt och göra precis vad man vill, har planerat massa :D
en annan sak ni kanske borde veta är att jag funderar på att lägga ned bdb och börja blogga mera, vad tycker ni? självklart ska jag ladda in massssa bilder här, också måste jag göra om designen(lär bli tommi hehhe) för det var en liten tös som tyckte att mina tomtar var lite sent ute nu. ska fundera på saken, återkommer inom kort! ha en trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0