backen

Hej mina vänner! Idag började vi 8 med graf som var den enda lektionen, skönt! Min körlektion vart inställd som vanligt, blir så less på dem..
var på gymmet och tränade sedan, dålig träningsvärk sen igår! var på pass på väldigt länge, sov dock över mitt favoritpass men tommi följde med på det andra, det var en fröjd för ögat det, fattar inte varför killar har sådan dålig motorrik?:p
nog om det, var till mormor efter gymmet. hon lagade mat åt oss sen fick ju skjuts av moster:)
nu på kvällen har vi varit i backen i sidsjön! det var 3 år sen jag gick och tommi har bara åkt en gång och det var när han var 11, haha! men det gick faktiskt riktigt bra! var lite halt och så men skönt endå. hade med oss fika och sånt också:D
nu ligger vi och kollar på 3an, på the guru, rätt rolig men har sett den förr. är helt slut nu!
imorgon blir det ingen träning för då fyller min älskling år :D köpte sista presenten idag&imorgon ska vi ut och äta:) skriver mera imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0