helgen

måste börja med att berätta att jag hela tiden får något liknande av ångest när jag inte gör saker.. som i fredags, hade vart och tränat och sedan fixat en jäkla massa jobbiga ärenden, också kölden på det. hade ingen lust att gå ut och efter mycket velande så bestämde jag för att vara hemma. timmarna efter det hade jag sån jäkla ångest, så jäkla störande. även fast att jag hade skitmysigt, kolla på lets dance och var med tommi som var sötare än vanligt t o m. jobbigt säger jag bara!

på lördagen var den väl borta, vi sov ut och tog en promenad runt sidsjön, hur härligt som helst! var sommar sist vi gjorde det. lagade mat och sedan fick jag skjuts av jonna&hennes pappa till dom, sööta. åkte och handlade med nadja och sen följde basti med. skulle också använda mitt kort vilket jag hatar att göra, tänker alltid "tänk om man inte har några pengar" också står man där utan haha. så de fick hjälpa mig, och jag fixade de!;) hehe. blev kortspel och film, 1408 hette den va? dålig, bara nadja som vart rädd;) när jag skulle hem gick den sista bussen 10.10?:S jävla skitbussar blir så less, och deras jävla busskort som man måste ladda pengar på fattar jag inte heller. iaf så kom min söta pappa också fick jag övningsköra hem i mörkret! lysena funka inte, bara helljuset och de kan man tydligen inte ha, haha.

har nyss käkat frukost, ska snart till ego och träna med linda, ska dra med mig tommi med, måste handla sen. annars blir det pluggning är det tänkt, får se hur det blir med det:D

något jag bestämt mig för nu som borde gjorts för längesen är att lägga det gamla bakom sig, har faktiskt svårt för att släppa taget om det gamla, tänker alltid att det ska bli som förr, men det har man fått bekräftat många gånger om, så nu får det vara slut på det, slut ,slut ,slut, så nu vare gjort! hare bra alla

Kommentarer
Postat av: nadja

jag var inte rädd, hade bara ont i ögonen ett tag pga tröttheten ;P :)

2009-01-20 @ 14:40:57
URL: http://gingier.blogg.se/
Postat av: jenny

nadja: eller hur var det?;)

2009-01-20 @ 15:25:24
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: nadja

jag lider faktiskt av en sjukdom. när jag blir trött svider mina ögon jätte mcyket om jag tittar mot strakt ljus :P hahaha

2009-01-20 @ 19:21:48
URL: http://gingier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0