helgen

ska börja med mitt inlägg att säga grattis till min älskling som klarade kärkortet i fredags! så glad för din skull för jag vet hur mycket du kämpat för det:) under hela fredagsmorgonen kunde jag inte sluta tänka på det, var så jävla glad för din skull också hade jag ett prov på det, slutade med hjärnsläpp. hursomhelst var jag&linda på gymmet efter skolan, grymt skönt! tommi hämtade mig SÅklart;) skjutsade hem linda sedan hem&fixa mig, sen blev det birsta, som avslutades i mc driven som vi käka uppe på norra berget. fick in en solning med. Skynda och fixa oss, sedan till en förfest i skönsmon hos en tjej, där nadja&basti var med flera. grymt kul hade jag&blev open mind senare, hahaha grrryyyymt där, alla flockades runt tommi, ungefär ;) gick in med linda ocksåå, sötan. blev subway&hemgång.

pigg som bara den på lördagen, for till birsta och var överallt, ikea/biltema/jula/ica maxi. åt på cupolen, grymt gott! storhandla på ikea(världens lista) blev allt mellan nya tallrikar och kryddburkar. storhandling på ica med för den delen.
lämnade av matvarorna&han lämna av mig hos mormorgos. vi bakade som jag skulle ha till grafen(fota som bara den) blev färgning av gullans hår, glad vart hon, fin med! tommi&tomas kom och åt vår supergoa kaka! var ute och for i ovädret, fyfan såg knappt något. var hemma sent eftersom vi inte kom upp för någon backe, haha körde upp i minst 5 olika, men var tvungen åka runt, less :p när vi äntligen kom hem åt vi morötter&dipp, vår favorit :D

idag söndag var jag ner på stan med linda på dagen, satt på ett café och gjorde UF-rapporten som ska vara halft klar nu som vi inte ens börjat med(och blev mest prat i flera timmar) tommi hämta mig och vi gjorde kyckling&bacon sallad, grymt god!! skulle träna 6 och vetni vad karl lyckas med? jo, köra fast i diket på min gård, då kokade det för mig vi som redan var sen! gick in och spela musik&så tog vi nästa pass, 75 minuter där matilda också var :D fyyy så jobbigt men sjukt kul, favorit passet lätt! vill göra det igen nunu. hehe. har bara ätit&duschat, ska egentligen läsa msk(30 sidor tills imorgon) får se hur det blir med det. ska ladda in bilderna från helgen imorgon om jag hinner. annars måste jag säga att helgen har varit super, fler sånna! och vilken frihet med bil(även fast inte jag har körkort än). för nu jäklar ska vi göra allt som vi planerat, bäääst. älskar dig tommi. puss på er andra,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0