ny vecka

hej, idag har jag bara haft en lektion där vi hade ett läxförhör som var som ett prov, bra och säga de? tommi hämtade upp mig och när jag kom hem hade han stått och lagat mat flera timmar sötgubben, biffar&hemlagad potatismos, gott!! for ut till birsta, hämta upp tomas också. köpte massa onödiga saker som plastpåsar, disktrasor m.m.. OCH en radio till missi, sååå fin, en gammeldesignad i mörk träfärg, som i mitt kök:)
nu ska jag plugga, ikväll står msk&svenska analys på listan. ska på träning halv 7, kommer bli tungt, inte liten träniingsvärk sen igår, i hela kroppen!

förra veckan hade jag sjukt mycket i skolan, aldrig varit med om värre. tränade också i stort sätt varje dag, har fått världens muskler på armarna:o
den här veckan lär bli likadan, har lika mycket om inte mer i skolan. men får kämpa, om 2 veckor är det APU och får ta igen mig då, har ju lov efter det, skööönt =D

Kings of leon - Closer
T.I feat Justin Timberlake - Dead and gone
Eminem feat 50 cent - Crack a bottle
Kanye West - Heartless
Kanye West - Lock Lockdown
Lil Wayne - Lollipop Remix feat T-pain


bääääästa låtarna som alltid spelas i bilen när jag är med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0