nytt år, nya möjligheter

Var ett tag sen sist, ett helt lov sen. har faktiskt inte orkat blogga de senaste dagarna, är nämligen så att nu är första gången som jag ens orkar tänka på bloggen. men jag ser att alla andra flitigt bloggat, otur för mig ;D nerå, det är bra att ni bloggar antar jag!
har hunnit med mkt nu när jag tänker efter, dagen efter julafton blev inte så lyckad haa, inte lyckad.
blev iaf vemdalen på nyår, efter mycket om och men, verkligen. blev 1 tåg och 3 bussar för att komma dit. men det var värt det, synd så plågades jag nästan utav att jag inte kunde tagit med mig min bräda buhu:( samma dag som vi kom hem blev jag sjuuuk som jag är än. så här har det inte blivit någon skola. sängen har varit min plats. tvn min räddning. och tommi! han har skött om mig, handlat mat, lagat den och passat upp mig. idag fick jag min efterlängtade nässprej. höll på dö inatt!
ska försöka orka lägga in bilder från lovet, gillar bilder:) men har inte ens laddat in dom på datorn så får se hur det blir.. just nu tänker jag bara på hur efter jag ligger i skolan, var som sagt borta de 3 veckorna innan jullovet också. missa en körlektion gjorde jag också idag, attans säger jag bara !
nä nu ska jag fortätta se filmen med mina mysisar, hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0