söndag

Hej puddingar. en vecka till har gått. kom hem för en stund sen från staden, varit på donken med elina,såklart! kolla lite presenter åt tommi också, han fyller ju 21 på onsdag :D han är påväg hit nu också skulle jag tro, tur de för jag saknar honom!!
igår blev det utgång, var lite överallt först och sedan lite överallt på krogar, men avslutades på bk, såklart ;) mår förjävla bra idag, tacka vinet!! dock kan jag nästan inte dricka det längre sen juldagen buhu.. kul hade jag igår iaf! saknat att gå ut med mina favoriter, nästan så jag skulle vilja ha helg nu ikväll igen;)
MEN imorgon är det skola som gäller, var 6-7 veckor sen sist för mig :p huga. sjuk är jag väl än också men det struntar jag i, imorgon ska jag börja med träningen:D pusspuss


Kommentarer
Postat av: ndaj

2009-01-12 @ 15:54:48
Postat av: nadja

Ja det var riktigt skoj lördags :P kul att jonnisen var ut!

2009-01-12 @ 15:55:55
URL: http://gingier.blogg.se/
Postat av: jenny

Nadja: JA vi hade skitkul :D

2009-01-12 @ 21:39:28
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0