torsdag

halloj. nu är det såhär när man ska göra en sak men gör allt förutom det, det är inte bra när man har prov imorgon! vet inte vad jag ska göra för att få det att fastna i huvudet, blir så less..

menmen, är hemma hos tommis mamma nu, firar med hans släkt för han&tomas. vet inte hur mycket jag ätit men det är väl sisådär hundra bakelser, tårtor, mat och smörgårtårta, min mage värker huga.

igår så firade jag tommi, han fick frukost&paket på sängen. hade skola och sedan bakade jag chokladtårta till han. bjöd sedan på biteline&såg den nya batman filmen, myysigt vare :)

tommi spelar gh nu, gick inte så bra för mig, jag måste ha världens sämsta tålamod, hatar spel haha!

imorgon är det helg, vilket är plus! blir utgång, förmodlingen, eller det blir det, ses väl då ni ska ska ut dvs =D nu ska jag väl antagligen återgå till pluggandet, wish me good luck, kiss

Kommentarer
Postat av: jonna

ja säg till innan bara :D

2009-01-15 @ 19:41:00
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0