EGYPTEN

första gången tommi var utomlands&flög plan men allt gick bra, lärde känna ett par i 40-50 års åldern som vi var med på resan, roliga som fan:D

litesammanfattat så gjorde vi 3 utflykter

snorkling i röda havet : som var grymt, såg fiskar i alla fäger&storlekar som simmade precis bredvid än&gryymma stränder fyrhjuling i öknen : var grym den med, åkte helt själv flera timmar med fyrhjuling mitt i ingenstans och körde som några galningar och fick se hur beduiner bodde(folk som bor mitt ute i öknen utan moderna saker) och rida kamel :D
vattenland - var lite till en besvikelse för jag trodde de skulle va mkt större men de var bra ändå, all inclusive på all mat&dryck och skitroliga ruselkanor

annars bodde vi på det största hotell jag sett(dubbla IN om inte mer) det tog väl 3 dagar innan vi lärde oss vägen till vårt rum:p där hade vi all inclucive på frukost&middag på 3 olika resturanger som var grym! en av de största bufférna jag sett! låg mycket nere vid havet på våra kära madrasser&åkte ner till city på kvällarna och pruta, haha vi var bäst:D men vissa var idioter där, helt jävla förbannad vart vissa, trodde nästan dom ville döda oss, och dessutom gick poliser runt med k-pistar överallt.
hade kanonväder 38 varje dag och allt var så perfekt där

förutom hemresan,för mitt i maten störta planer rakt ner flera sekunder och alla flög på ner på golvet&allt börja pipa i planet&alla börja skrika "vi störtar" och piloten ropa i högtalarna "ta på bältet" och sen skaka de som fan och rök utanför, alla trodde vi skulle dö, och de trodde seriöst jag med:p fick inte upp livet i revy men innan hade vi självklart pratat med våra kompisar om att "en på miljaren störtar" det tänkte jag på, att mormor inte ville att vi skulle åka, att tommis familj skulle hata mig för att jag fick med han att åka och att vi nu var död osvosv på en sekund hann jag tänka de, men efter 15 min börja piloten äntligen prata:S då var vi mitt i ett oväder tydligen och de skaka som fan alla grinade, men vi kom hem och skönt  var väl de!

ja förutom de var det den bästa resan och veckan i mitt liv, värt allting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0