ett dygn med elina

igår var jag hos mormor hela dagen, så himla skönt att hon är hemma. när jag kom hem kom karin på besök som var i sundsvall några dagar :) hon peppade mig om jobb, & nu lovar jag att börja nästa vecka när yran är slut!

färgade mina ögonbryn&fransar och vilken skillnad även fast mina är mörka. när jag var klar kom elina och hämta upp mig också for vi till jockes brorsa och kollade på hans 4 kattungar som nyss fått ögon, ååååh dom var så söt, elina och jag satt bara och skrek för domvar så söta ;) när vi kom hem till elinas mamma kolla vi på tv och myste med massa ljus och filtar. sen vart elina vrålis och började leta mat i kylen kl 1:O men det vart bara 2 majskolvar MED MYCKET SMÖR OCH SALT, det var sååå sjukt gott! sen vart jag trött och somna ;D

idag var vi uppe tidigt, 10 och det har tydligen elina inte varit på hela lovet haha. vi tog en låångpromis till mormor och var där flera timmar&fika. senare gick vi in till stan och där fyndade jag!! en hårfärg med bra pris, en oljelampa för 10 kr billigare & världens finaste paraply i plast med massa olika färger på,yraaan :D sen var vi överallt, mina fötter dog, så vi gick på piccolo som har bufé och som inte jag vetat:O vi åt som några grisar haha, det är så gott där.
traskade hem och började färga mitt hår, elina är ju gnuggarn ;) bäst alltså. var jätte bra faktiskt, väldigt mörkt. sen har vi varit och solat i ståå solarium som fått nyarör :)

nu ska jag börja packa och se om man får ner allt man ska ha till yran, tveksamt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0