första riktiga lediga veckan

idag måste jag säga att det känns som sommarlov, det har verkligen varit fullt upp annars med kanske 1 dag emellanåt som man inte planerat något.

nu har jag faktiskt skrivit 4 inlägg? om midsommar, egypten, sthlm, hela förraveckan.. nu laddar jag upp foton med det tar sån jävla tid! så håller på att ladda från 2 datorer samtidigt blir så otålig med sånt här men ändå laddar jag alltid upp alla bilder..
men snart så!

annars har jag städat&tvättat hela dagen, något jag inte gjort riktigt på 3 veckor. hunnit vara hos mormor en stund också. ikväll ska tommi&jag bara se film och ta de lungt:) såg i tidningen att de skulle bli bättre väder i slutet av veckan, kanske blir en tripp till gussjön då, hoppas :D

om ni inte har något att göra så kan jag underhålla er ett litet tag iaf, både på bloggen, facebook och bilddagboken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0