nattbloggning

de senaste dagarna har nog varit de lataste i mitt liv. ena dagen var vi till birsta, andra var vi hemma hos tommi och en annan var vi bara ut på en promenad, det enda vi gör är att äta/sova/se på tv/film :p haha inte likt mig för jag älskar när det händer saker men jag har helt tappat orken
tommi tyckte även att jag började bli mer lik honom.. för innan när han jävlades med mig blev jag skitsur, men nu bryr jag mig inte, har vant mig vid att han är sådär dryg och alltid ska skämta ;) som förut när han kicklade mig sådär ni vet när man skrattar så mycket och blir helt svag i kroppen som ett litet barn och nästan inte orkar stå på benen. inte ens då vart jag sur! inte för att jagtänkt på det så mycket men när han säger det.
men man ska inte klaga på vädret, jag har faktiskt jätte kul med tommi hela dagarna, ibland kan man tycka att vi är FÖR mycket oss själva och det tänker jag inte gå in på :D
förut var det mer så att man kände att man behövde lite tid för sig själv, nu blir vi mer som små bebisar när vi inte är med varandra, oavsett om det handlar om minuter om jag ska hämta något hos pappa, så blir vi jätte fjantiga och vill vara med varandra, rätt konstigt tycker jag för nu om någon tid borde man väl vara less på varandra:O
nu ska jag sova och sluta spekulera;) hoppas på finväder imorgon för den som bestämmer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0