gatufest veckan

på onsdagen vaknade jag med något fel i foten men åkte ändå till ottsjön & sola &bada med tommi, vilket väder! vi var innan och handla massäck och hade picknick :D jätte mysigt och gott massa yoghurt risifrutti frukt sallad & mackor :)

när jag kom hem spydde missi, hon hade blivit dålig så jag ringde till djursjukhuset och fick komma på än gång, där vart jag flera timmar & DESSUTOM så hade min hälsena blivit värre så jag kunde knappt gå så jag ringde vårdcentralen och de sa att jag skulle vila tills imorgon för de hade ingen tid annars skulle ja åka till akuten också sa gubben "ingen gf för dig" och garva hahah han fattade att jag ville dit ;D

men jag sket i allt så elina fick komma endå och jag halta som ett cp! sen kom tommi, och sen jonna nadja & robin. de försökte få till vår vattenpipa vi köpt men inte ville den! men vi hade kul ändå, skönt att träffa alla :) vid 10 gick jag tommi & elina ner och fan vad jag halta:p där var de proppat med folk! var i orres båt en stund, stod i kön 45 min för att få ut pengar, och var i daltons tältet och beställde öl i 15 min. jag&tommi gick hem lite tidigare pga min fot, senare kom fyllskallen elina barfota :D

torsdagen blev de baguette med elina&tommi, sjukt gott!!!! sedan for tommi&jag till ottsjön igen, där träffa vi samma folk som igår, haha han är så rolig på att berätta saker herregud :P var upp till mormor och hälsa på, sedan blev det film och mys&jag somna som en stock,

fredagen
for vi till ottsjön igen men efter någon timme vart de jätte kallt och tillslut regn när vi var hemma:o var på stan och handla present till elina & sen lagade vi mat & gick på bio "baksmällan" haha grym film , bästa på länge :D

lördagen fyllde elina år och det skulle vi såklart fira! jag åkte dit på dagen och vi började fixa oss, spela musik och hon lagade mat åt mig ;D sen kom nadja och jonna, sen mera folk. vi öppnade presenter och fjantade oss hela kvällen, jonnas halshuggning var bäst haha fan vad jag skrattade!
vid 9 gick vi ner och var på gf till 12? haha så jävla sämst och helt bortslösade pengar

söndagen var tommi&jag seeg, gick bort till elina och hämta bilen&grejer. åt sedan tacobuffé på biteline :D
rullade väl hem och somnade :S fattar inte varför jag är så trött, helt slut hela tiden och somnar :S när vi vakna gick vi ner och köpte godis och såg "vi hade iallefall tur med vädret igen" som var rolig haha, nästa film funkade inte så såg en annan dålig som jag såklart somna till:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0