helgen

helgen, och veckan har varit toppen! värmen gör mina dagar :D

på fredagen var tommi&jag på fläsian tidigt, soolen stekte och vi fjantade på som vanligt, spela spel, grävde ner varandra.. lite senare kom elina hem till mig och hämtade mig, poppade musik hem som bara den, yraaan<3 solade och var ute hos henne&åt mat&fixa oss, sen var vi hos tove hela kvällen med folk, satt ute hela kvällen och drack vin:) och den äckligaste blandningen någonsin, huuga, det fick vi för dagen efter! var på bk hela kvällen, träffa ett trevligt gäng vi var med men som visade sig inte vara det :O kul kväll iaf :D
på lördagsmorgonen kl 10 höll jag på dö, gud vad bakis jag var! men somnade om tillslut och vakna halv 2 haha! gick ner på donken och åt sedan åt vi glass i solen på torget i fleera timmar, mysigt :) älsklingen kom till mig sen&vi hade tänkt gå på bio men åkte till nadja där basti var istället :) där badade vi, bastade, spelade kubb och hade diskussioner&kollade på en sida både basti&nadja är med på, haha herregud säger jag bara! sjukare människor får man leta efter:O
på söndagen sov vi bort halva dagen, less:p åkte iaf till birsta och handlade saker till yran, resten ska jag ta med elina för tommi hatar tjejbutiker :P på kvällen med det brunu, och den var helt sjuk! haha vilken kille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0