midsommar

midsommar firade tommi&jag i tynderö som jag gjort de senaste åren och det var lika lyckat som vanligt :D

på fredagen kom vi till jonna tidigt och åkte senare till tynderö där det blev midsommarmat på än gång och herregud vad jag åt, grymt gott :D senare gick alla "ungdomar" in i hudvagnen och började dricka, var sen upp till frida och tillsist en fest i bygdegården? där var de iaf hur mycket folk som helst från alla stadens ställen men det enda roliga var att dansa ;)
några åkte hem tidigare(som jag) och började bada och basta och fortsätta, vid 4 gick tommi&jag och la oss, grym kväll:D

vaknade tidigt på lördagen då hitta man folk lite överallt för vissa hade hållt på enda till 7 på morron haha! låg och slöa i solen hela dagen sen blev de grilling och båttur till holmöbrygga och återigen hem för att bada balja in på morgonkvisten:D

på söndag vakna vi i fasters hus där nadja, jag och tommi kolla på segemyr hela morron haha fyfan va bra de är! men vi drog oss ner för de var ju toppväder och låg och sola. sen skjutsa nadja hem oss snäll som hon är så då fick jag bjuda på max mål oj vad vi åt Gott:D

hela min kväll packade och fixade vi för 00.20 gick bussen till sthlm och sedan EGYPTEN:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0