sthlm

vi kom till sthlm 22.00 och då tog vi flygbussen till t centralen och åkte till karin. somna som ett par stockar efter mycket telefonsamtal sen flyget nästan "störtat" ;)

vakna 7 ja haha lite fel tid inställd men tur var väl de för 9 var vi på centralen igen och fixade tågbiljetter och låste in väskorna. blev en frukost på mc donalds och sedan sthlm gator :D åh älskar sthlm om de inte hade varit för gf hade jag lätt stannat kvar några dagar.
det enda jag ville ha var ett par jeans short&jacka&en klänning och jag hitta allt utom shortsen, lite lycklig jag vart!

kl halv 4 gick tåget och vi var hemma halv 4 skönt :) lite man längtat hem ändå, slippa tvätta händerna hela tiden och kunna dricka vatten ur kran och min älskade säng<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0