toppenhelg

ifredags åkte jag till elina på dagen&fixade oss sen drog vi vidare hem till julia och var där hela kvällen. blev bk senare och vi lyckas alltid har roligt ;) subway hade jag lovat också innan vi slockna. älskar min pingla
på lördagen var jag pigg som alltid förr,tacka vinet<3 min baby kom och myste när elina åkt hem, sen åkte vi på avskedsfest för basti hos systerna åkerberg:) blev taco, bastning, bad, spel dans... vet inte vad jag skulle göra åt dessa härliga människor, aldrig träffat några roligare människor :D nadja&jonna har nog alla bilder ni kan ju kika där

idag har tommi&jag segat, kollat på ungefär tusen avsnitt av made på mtv.. börjar insé mer&mer att jag inte kan gå runt utan jobb, man blir ju helt knäpp i huvudet och dum som man är gör man inte mycket åt det,rätt åt mig alltså.

tur att jag har tommi. förstår inte hur killen gör men jag är så kär i han och får aldrig nog<3 älskar dig min fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0