torsdagen

idag började dagen stekhett och tommi&jag bestämde oss för att åka till fläsian. där lekte vi leken när man ska komma på djur/kändisar/kill-tjejnamn på en bokstav, var skit kul tror de vart ganska jämt ;) dock var det helt plötsligt mörkt och det började blixtra, väldigt konstigt väder! så vi åkte bort till arbetsförmedlingen&pratade med dom. var också till fotoaffären&där sa dom att det inte gick att laga kameran, fan! får betala självrisk får jag hoppas.
åkte till mormor  efter det och gud vad glad jag blev! hon kunde gå nästan som förr och var hur pigg som helst! vi pratade om allt möjligt och om några veckor får hon nog åka hem:) saknar att gå till henne grymt mycket, brukade göra de varje dag förut..
när vi kom hem åt vi lite mat också gick jag bort till friskis för tredje dagen i rad, ganska tungt men inte som igår! var fullt med folk och dålig ventilation.. men grymt pass. önskar att alla äckliga gubbar som svettas som några as läste min blogg.. för jag tycker det är förjävla äckligt när ni svettas så jävla mycket att det känns i hela salen så man knappt kan träna, dessutom lämnar ni pölar med svett överallt så man kan fan inte gå någonstans, herregud skaffa en deodorant och ta med en trasa att ta bort svetten från golvet iaf! självklart ska man få svettas, men inte så mycket att man känner det från andra sidan rummet!
ikväll har vi kollat på film och myst, det bästa som finns! jag lovar. skulle aldrig klara mig utan det, gud så tråkigt. nu har tommi precis gjort våfflor med glass&nougatsås till, mumsigt :D

här är lite bilder från våran minigolf tur igår:D



Kommentarer
Postat av: nadja

erkänn Jenka!!! det är sina svett-pölar ;P

2009-07-17 @ 21:06:53
URL: http://gingier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0