livet leker

förra veckan hände lika mycket och självklart är det väl roligast att läsa om roliga saker..? hur mycket saker som helst har hänt så här kommer lite kortfattat.

onsdag
var pissväder och egentligen skulle några i klassen komma och grilla men tommi och jag gjorde egna supergoda burgare här hemma! jonas kom först, senare linda, och vi spelade massa spel, drack och shottade. skitkul:D sen innan vi skulle gå kom lite mer folk också drog vi till stadshuset som var sådär!

torsdag

somna 03:00 och gick upp 06:00, båda var helt död men klev upp och var i busbacken 7:00. där var det proppat med folk och alla deras klasser, sen kommer vi med våran fjantklass.. men det var trevligt, träffade lite annat folk och drack lite:)
skulle hem och "sova" men fixade oss istället. drog ner till skolan där vi fick se film, och sedan lunch på stadshuset. OCH JAG FICK PRIS!!! för "största steget" haha höll på skämmas ihjäl när jag fick hämta de av rektorn inför alla, men 750 kr var de värt ;) Äntligen fick man för allt slit, som ni kanske nu förstår.. ;)
sen var det dags att gå ut... kände jävulskt konstigt och verkligen inte som ens egen student, fattade ingenting. men ut sprang vi och fiasko tycker jag.. ush och fy pinsam skola! fick träffa de ur släkten och de va skönt, sedan lastbilen som var kul förutom ljudet&min champang! blev middag hos mig senare, vet inte hur många vi var, jävligt många.. as god mat, grillat, och tårta och grejer. vart chockad över hur mycket pengar och grejer jag fick, tack!:D
sen skulle  vi förfesta, fiasko igen herregud vilken skitklass! men inte ska kvällen förstöras så börja dricka som en tok och det sluta dååligt haha, fick vila flera gånger, men vi vart ett gäng iaf och spela spel och hade kul :) drog sedan ner på krogen och dansa som en took, gud så trött jag var. var hemma 2 och somna på 2 gröna ;)

fredag
var rätt så seg,tommi&jag gjorde massa saker på dagen som jag helt glömt? åkte iaf till timrå senare till jonnis. där var massa folk och jag hade skit kul, äälskar att vara med er önskar ni kunde varit med på hela studenten!:D nere på stan slittrades vi och där var jag på stadshuset och dansa som fan först, skitkul.. sen vart de väl som de vart, 3 va ja hemma och nån snusk försökte få mig hem på hemvägen... vänta till 4 på patrik med han kom aldrig:O jävla strul hemma också herregud!

lördag
sov till 1 och då kom patrik hem, då hade han fått ragg i söråker haha jävla knäppgök, så där fick man höra lite detaljer man helst ville slippa.. kl 3 for vi med pappa ut till indal där vi lovat gå på min morbrors frus 40 årsfest, lite jävla seg var man fyfan! där vart de mat och bufé med frågeslingor och snapsvisor, synd att de serverade hb bål så ja helt tappa suger att dricka.. fyfasen va alla var full och jag gick runt och filma alla&knäppte kort och fan va sur vissa blev;) fick tjata som fan innan alla skulle åka hem, 2 var vi hemma och somna på än gång..

söndag
riktigt bakis/slö dag. vakna 2, tog pappas bil till tommi och käkade smörgåstårta till frukost. senare hem och hade desperade mataton och beställde biteline pizza LArge ;) sen filmer och sussning, mysig dag med regn!

måndag(idag)

en all-dag. har fixat bussbiljetter, städat, tränat(för första gången på 3 veckor) laddat in miljarder bilder, fixat med resan, fixat försäkringar, hälsat på mormor..



TVÅ stora nyheter:

  • Egypten med tommi om 7 dagar och vad jag längtar!!
  • Yran bokad och klart med underbara människor!!
orkar iinte lägga in bilder också, de flesta finns här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0