mösspåtagning & nadja 20 år

onsdag, mösspåtagning
kl 10 hade jag,linda,erik&tommi redovisning och efter det blev det drickning med klassen, började på toan lite lätt, fullproppad med oss haha men slutade med att bara jag&linda vart kvar&trevligt hade vi ;) mötte upp resten av klassen kl 1v och det var bara ett fåtal som var nykter nere på torget :D åh vilken stämning fyfasen vad jag längtar tills själva studenten!
sen skulle alla köpa förköp men sjävlkkart var det slut! så tommi&jag gick hem och vilade med vart inte mycket för de i klassen ringde hela tiden haha, så de kom upp till mig och vi festade lite innan biteline:) var väl 8 st ur klassen som käkade, taco tog jag såklart! senare blev de förfest hos emil i stan med massa annat folk, kl 10 var vi utanför stadshuset och stod i kö men kul att biljetterna tog slut :S lite less gick jag&några in på svensson, men var verkligen opepp att vara kvar plus massa strul med de andra så tommi&jag gick hem och "kollade på film" somna dvs:p





torsdag, tråkigheter

båda var lite småseg men inget mer. var både på stan&birsta med tommi och letade olika saker till balen. lite senare gick jag upp till sjukhuset och hälsade på mormor som inte var roligt alls, aldrig sett henne ha så ont även fast jag varit på sjukhuset många gånger när hon legat där, vi märkte att något var fel. på kvällen slet jag in i det sista med graf-portfoliot.



fredag, nadjas 20-årsmiddag

började 8:15 och fick betygen i rättskunskap&religion, okej.. grafen vart jag överraskad men glad:) fick dåliga nyheter men pallrade mig ändå till birsta, tog en promenad. köpte allt det sista till balen, dvs skor, väska, hårfärg, lösnaglar osvosv. Och en present till nadja, en spritflaska ;) tommi kom och hämtade mig och 4 var de middag hos nadjii. där var släkten basti,jonna, robin och amanda:) fick jätte god mat och tårta och pratade om allt mellan himmel och jord, ni är dom roligaste jag känner måste jag medge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0