nu börjas det!!!!

hejhopp! nu känner man att allt är börjar.. :D

igår var det innebandyturne(som jag inte var med på) och som gjorde att vi går ut föreeeeeeeeee elarna:D:D på kvällen blev det lärarmiddag på olarys med en utav de godaste burgarna jag ätit:D tommi&jag satt kvar nästan tills sist sen drog vi hem relativt tidigt för jag skulle till mormor men så hade tommi tappat sin bil nyckel(Y)

idag vart de ännu mer strl pga av att vi letat efter tommis bil nyckel överallt , vi har vänt upp och ner på min lägenhet, hemma hos tommi, letat ute och enda ner till stan, ringt&varit till olarys men ingenstans är den! inte nog med det så är extra nyckeln borta också! haha lyckat!

var iaf på skolan och fick äntligen betala lastbilen och fixat massa annat. har annars varit på birsta(med buss haha) och hittat en jacka!!! äntligen och vilken tur man har ibland!

har också hälsat på mormor, hon vakna igår!! och man hade kontakt med henne men hon svamla om allt mellan himmel och jord(pga av allt knark hon fått) och kan bara röra fingrarna och lite av tårna :/ men hon ska bli bättre säger de, känns bara jobbigt och se henne så annorlunda.. :(

men annars så känns allting mycket bättre nu när mormor mår bra speciellt! för imorgon börjar festen!! och sedan rullar det pååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0