onsdag

låg och tänkte på att det verkligen är sommarlov, det man alltid vill ha, men så säger tommi att det är ju inget sommarlov och det är det ju inte? vad ska man kalla det, sommarlov föralltid? för jag har inget att göra i höst:O jag är så jäkla nyfiken på vad som kommer hända, kan ingen ge mig ett tecken, gud kanske??;)


igår var vi iaf på arbetsförmedliingen, oj vad bra det gick... tommi gick det bra för iaf.
Nu har jag precis varit på en promenad i shorts och pratat med linda, konstigt det kommer bli att aldrig mer vara med henne i skolan, ha arbeten tillsammans osv.. hon nämde även gatufesten, den är ju om lite drygt 2 veckor:O fattar inte hur allt kan gå så fort, men jag är inte ens sugen på att gå, kanske 1 dag, men då vill ja att alla ska gå, så vilken dag ska ni gå? :)
längtar som fan till helgen iaf, och dagarna efter det... :D

fre-sön
tynderööööööööö, party:D:D
sön
buss till sthlm
Mån-tis-ons-tor-fre-lör-sön-mån
Egypten!!!!!:D:D:D:D
tis
sthlm:D


Kommentarer
Postat av: My

Kikar in..

Vilken fin blogg du har :)

Hoppas allt är bra med dig?

2009-06-28 @ 20:45:47
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0