studentbalen, sön-mån

lördag, bal
kändes inge roligt alls att gå på bal men hade biljett,klänning osv.. fixade mig och sedan fotade pappa mig&tommi. kl 4 var vi hos matilda där dom hade dukat fram alla sorters "snacks" och välkomstdrinkar. kom ca 10 till dit trevligt :) var dö varmt så alla höll på svettas ihjäl. självklart spiller jag klantskallen ut lite av min drink på klänningen&tänker inget mer på det, senare ser jag världens fläck! paniken fick jag! fick ta massa tvål och vatten men den vart bara större :S så matildas mamma tog barnservetter och efter mycket om och men försvann den nästan, tuur :p
pappa kom vid 6-7 tiden också for vi upp till södra berget där alla andra var :) satt bredvid tommi och mittemot linda&john. var rätt god mat och trevligt där, var massa folk som man kände såklart och alla var döfina! var uppbjudningsdans och det tog tommi självklart på allvar så vi dansa till musik vi inte ens kan stegen till, han är så söt och fin min älskling :) vi drog därifrån rätt tidigt, efter 12 någonting kom pappa..



söndag, sjukhuset

både mamma&pappa hade varnat mig för hur mormor såg ut och jag har inte varit så på att följa med, men gjorde det idag. var riktigt jobbigt men samtidigt inte lika hemkst eftersom hon inte hade kände smärtan och såg ut som hon bara sov fast med alla apparater och sladdar, hjärtat mitt.
hade svårt att bestämma mig men följde ändå med ut till alnö för att fira tommis systerson, och det var nog bra. var trevligt, bra väder, spelade kubb, åt mat, var nere vid havet :) kom hem rätt sent så vi hann bara baka muffins och sova


måndag, skola
hade msk där vi hade fika och massage :) tog en promenad till sjukhuset och gick in med mamma till mormor. idag var det lite bättre, men inte som dom hoppas.. var där bra många timmar och gick sen ner med mamma till stan&köpte thaimat och åt det hos mamma. var senare ut på en lång jogging/gå runda i 1,5 timme, skönt. tommi kom sen och pysslade om mig gubben min.

Kommentarer
Postat av: matilda

men gud vad hemskt med din mormor :(:( gud jag ryser när jag läste :/ :(

2009-06-05 @ 15:47:26
URL: http://matildaw.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0