vårruset&onsdag

tisdag, vårruset
tommi&jag klev upp halv 11 och gick ner på skolan och käkade. köpte också ett par "jesusandaler" :) fick lite tråkiga nyheter men också bra nyheter.. tommi och jag for upp till norra för att se djur men fanns inga där så åkte och hämta upp mamma och for till sjukhuset. satt hos mormor 1 timme sedan bytte vi om och gick till vårrustet. där träffa jag linda och vi leta vårt "skollag" och tillslut så! fick fula ntitröjor och började springa ;) sprang med linda ett tag men efter 2 vattenstoppet orkade jag inte vänta så sprang ifrån henne haha. men möttes på målet och det var inte speciellt jobbigt, gick inte att springa speicellt fort med allt folk. träffade 2 tjejer från nti och fikade vår picknickkorg MUMS massa godheter!:P vart dock kallt som satan så mötte upp mor min&duschade på hennes jobbb på sjukhuset. gick sen till mormor innan vi tog en promenad hem.





onsdag(idag)
idag var både tommi&jag seg sedan gårdagen.. kl 10 hade vi svenska med fika och spel, där tommi&jag var i samma lag men vann ingen gång, huuh. hade lunch&sedan graf med fika;) fick reda på 2 betyg till, wiiie bättre än jag hoppats. fick lite bättrre nyheter om mormor och gud så glad jag vart där ett tag med mina betyg i handen och allt.
var hemma en stund och grillade jätte jätte gott med tommi, sen laddade jag in massamassa kort (bdb) så där kan ni kollla, ska ladda in från balen snart också:)
tommi skjutsade bort mig till mormor sedan och där var jag en bra stund med mamma. kisseriet börjar funka nu så nu börjar hon gå ner lite(hon gick upp över 20 kg på bara några dagar) eftersom inte hennes kropp funkar alls. men idag kändes det lite bättre, dock ska man inte hoppas på för mycket..
nu är jag hemma efter en promenad hem med mamma. har nog skrivit alla dessa inlägg för att allt ska vara som vanligt. känns lite skönt på något sätt att berätta vad man gjort osv.. önskar bara att allt ska bli bättre, mer än allt! du kommer intevara med på min student och det känns jobbigt, jag vet att du verkligen inte vill missa det, älsklingen min. bara du blir bra och vaknar, då blir jag lyckligast tjejen ivärlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0