fredag, den bästa dagen på veckan

kl 8.15 var linda&jag på skolan, efter det gick jag hem och sov med tommi. fick stressa sönder, packa&åka ner till stan. linda&jag skulle till kvinnojouren kl2 och lämna armband. efter det träffade jag elina och köpte förköp till aveny, skulle ta bussen till alnö och då var mitt busskort tomt?? jag som hade fyllt på det med 300 från mitt kort, kuul att de fanns där :S hm.
hos elina slappade vi, läste tidningar och åt jätte god mat:) började dricka&lyssna på 90tals musik, haa så jävla bra peppmusik:D jag klantskallen glömde mitt puder(och elina hade bara vita haha) så gick ner till tove utan smink typ:o men linda min ängel kom senare med exakt samma färg och allt, min räddare säger jag bara! man kan faktiskt inte gå ut utan puder, annars bryr jag mig inte :p
hade jätteskoj hos tove, vart massa tjejer och jag drack upp min liter vin påängång haha! tommi stackarn kom lite tidigt pga jag uppfatta tiden lite fel så han fick stå ut med oss;) påvägen ner var jag osäker på vart jag skulle så sålde min biljett till en annan tjej som elina gick med och jag gick med dom andra:) på oscar var det såå jäkla kul, dansade hela tiden och träffa massa folk:D skämde ut mig lite när jag beställde en skitdyr drink och tappat mina pengar haha, som tur var hade linda åt mig ;p kl 3 hämta tommi mig och jag somna på två röda;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0