fredagskväll

innan mina kära gäster anlände hann tommi&jag gymma, vara på birsta 2 gånger, sola, färga håret och äta jätte god middag hos tommis mamma:)
jag,tommi, elina, nadja och jonna blev det hos mig. vi spelade "med andra ord" där jonna&tommis lag förlorade och det blev lite sura miner och tommis avslut med ett vrål som lät som "en gris som födde barn" enligt jonna, och det var i jämförelse med när nadja hela tiden skrek "jag kan jag kan" och tutade med tutan, hahah fasiken vad vi garvade! låter kanske inte så roligt, men det var det :D
efter detta spelade vi massa gamla låtar som "bom bom bom", spicegirls osv, som vi självklart sjöng till, kanske blev lite mycket för tommi stackarn som var ensam kille, men lite kul tyckte han nog ;) vid 12tiden skulle jag&elina ner till massa krogar, det kan vi bara skriva booring om;) så vi avslutade på donken där tommi hämta oss;D skitkul kväll säger jag bara, glad att jag har er underbara människor!

här kommer en liten del av alla bilder som togs:D


Kommentarer
Postat av: nadja

ja det var riktig roligt ;P det gör vi om när jag inte ska jobba dagen efteråt ;)

2009-03-07 @ 20:36:04
URL: http://gingier.blogg.se/
Postat av: Anonym

självklart =D jobbigt att kliva upp dagen efter?;)

2009-03-08 @ 14:23:43
Postat av: nadja

hm nja ganska ;P

2009-03-08 @ 17:12:46
URL: http://gingier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0