gamla minnen

jag&tommi somna mellan 8-11 så nu är man superpigg och lyssnar på gamla låtar,vilken kick;) om det är något som får en att minnas tillbaka är det musik sitter och skrattar ihjäl mig från massa gamla minnen från höglunda när jag&matilda var som vi var, har fan inga värre minnen än därifrån:O vi jävlades med lärarna och eleverna, skrek och sjung i korridorerna, terrade "SEJNERR" gjorde allt förutom att plugga och var så fjortis som det bara gick, brydde sig inte om något annat än varandra, och roligt hade man. eller när jag alltid var i timrå/söråker med jonna eller sandra, vilka minnen från tjärn och allt groggande ;) och allt jag gjort med elina, gården på alnö och när man alltid var nere i vi, herregud vad roligt man haft!


Kommentarer
Postat av: matilda

hahha fyfan vad roligt :D:D

2009-03-12 @ 19:52:44
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: jonna

vafan är de där för fjant bild? hahahaha

2009-03-13 @ 16:10:08
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0